söndag, december 16, 2007

Allt känns bra

Ja, allt känns bra just nu, för första gången på länge så känns det som att jag är nöjd med allt (ja okej då, det finns alltid saker som kan förbättras, men "over all"). Jag trivs så himla bra med studentlivet i Norrköping och jag trivs riktigt bra hem-hemma med mams och jag trivs bättre än någonsin nästan på jobbet och jag trivs och känner mig trygg med James. Det finns ju dock en sak som jag verkligen skulle vilja ändra på.. men jag har verkligen ingen makt där, det har ingen.

Och äntligen, äntligen börjar jag få en liten gnutta julkänsla i kroppen. Julkänsla för mig är att "snart fyller jag, och snart åker vi till mormor och morfar i Motala och firar jul". Födelsedagen på onsdag blir att åka till Motala även då. Ska bli trevligt att åka till något tryggt och välbekant, även om jag trivs som fisken i vattnet i Norrköping. 19 den 19:e!

Jobbet i helgen gick riktigt bra. Som garderobiär får man inte mycket dricks, men i helgen fick jag uppemot 400 kr. Det är riktigt, riktigt bra, och kunde inte komma mer lägligt då jag för en gångs skull behöver pengar.

Är fortfarande kvar i Mjölby, men åker nog hem sent ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar