torsdag, december 13, 2007

Senaste

Tanken slog mig att det har hänt en hel del på siståne men jag har varit ruggigt dålig med uppdateringar.. och inte kommer jag uppdatera så värst mycket nu heller, haha!

En annan tanke slog mig om att jag oftast skriver sådant som, i bästa fall, endast de närmsta förstår vad det handlar om. Skärpning!

I alla fall.. Otten har blivit en stor favorit hos mig. Ruggigt, ruggigt bra musik och gott om snygga killar. Snål som man är så går man dit innan 23 så man kommer in gratis, haha!

Vad mer, vad mer.. allt känns helt okej. Eller väldigt bra. Trivs riktigt bra här i Norrköping och med universitetet. Är engagerad i Skumsektionen, Info/Pr-utskottet och festieriet Skumpa. Förhoppningsvis kommer PANG-TV igång också. Längtar till våren och sommaren, men vill på ett sätt att tiden ska gå sakta. Vill njuta av de här åren som student!

Funderar på att söka jobb här i Norrköping. Vet dock inte om jag är redo för det, att lämna mitt jobb som jag har nu hemma i Mjölby. Trivs så himla bra där!

Imorgon beger jag mig hem för jobb, jobba med finaste. Sen blir det hem på söndag eller måndag, beroende på James, och sen blir det att åka till Mjölby på dagen D, min födelsedag, onsdag. Blir att stanna hemma över jul, sen vet jag inte riktigt hur det blir.. men det är sådant som löser sig :)

Nerverna har också lugnat sig.. men självklart finns oron kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar