tisdag, maj 03, 2011

Megamonstertvättberg!

Det är ju lustigt att mitt alldeles egna Mount Everest till tvättberg har kommit att bli större än någonting ur denna värld, bara sådär! Jag har tvättat sedan klockan 7 i morse, klockan är nu halv 5 och det sista är i torkskåpet. Och då finns det ändå grejer kvar som jag borde tvättat... helt stört, karln har lika mycket kläder som jag (om inte mer!) Ligger för tillfället i min säng och känner inte alls för att röra på mig, skulle helst bara vilja sova men träning står på schemat för kvällen.

Jag är alltså fullt levande sedan jag hade min jobba-mycket-vecka. Det var hur grymt som helst att få bygga upp Biltema och vara med på invigningen, och trivs riktigt bra gör jag med!

Alltså, svenskar. Det har ju snöat idag. Och haglat. Och regnat. Solen har varit framme med. Och hela Sverige är i uppror! Huuuur är det möjligt?! Skitland vi bor i! Aaah, eller så kallas detta för vårväder. I förra veckan solade jag med bikini på balkongen, denna går jag med jacka på. Det brukar vara så när våren är kommen, det har hänt förr och lär hända igen. Det är ju precis likadant när första snön kommer och alla svenskar kör av vägen. Go figure! Jag bara mest undrar när folk ska lära sig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar