måndag, maj 28, 2012

Ibland måste du säga nej till andra för att säga ja till dig själv

Har varit en riktig skum dag idag, en bra dag men skum. Tiden har gått så sjukt fort och helt plötsligt satt jag här hemma i soffan igen framför tv:n utan att egentligen ha reflekterat över vad jag sysslat med sedan i morse. Jävligt skum känsla när hjärnan stänger av sig och man bara kör.

Jobbet gick bra, även om jag fortfarande blir tokig på att jag ännu inte fått grepp om det. Jag vet att det tar år innan man är trygg i sin roll som säljare, innan man har tillräckligt med kunskap för att överhuvudtaget kunna vara det. Men shit, jag är aldrig nöjd med min arbetsinsats. Aldrig! Tycker alltid att jag hade kunnat göra bättre ifrån mig. Prestationsångest deluxe. Men på onsdag är det i alla fall kick off. Är grymt taggad för en dag med utbildning och sedan fest på kvällen. Vad vi ska göra är ännu hemligt, men jag är inte orolig för att det kommer bli grymt kul! :)

Imorrn är det även dags att tatuera mig! Massa text på ryggen. Och som vanligt tvekar jag lite dagen innan. Precis som jag gjorde med min första tatuering. Men den är jag så grymt nöjd med idag och jag vet att jag kommer vara minst lika nöjd med denna! :)

Förövrigt är det sjukt varmt här hemma. I vintras kunde jag inte sätta på elementen. Nu kan jag inte stänga av dem.... så dom går helt enkelt för fullt och fullkomligt sprutar ut värme. Svettigt värre! Bostadsbolaget skulle fixa det denna vecka.... eventuellt. Och fönstren kan jag ju inte öppna eftersom alla spärrar är trasiga och katterna springer ut. Detta skulle Bostadsbolaget fixa denna vecka.... eventuellt. Allvarligt, ni fattar inte hur sjukt varmt det är här hemma! Varmare än ute och då är det 26 grader i skuggan. Puh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar