tisdag, maj 15, 2012

Starships were meant to fly

Paus från livet! Nej men har allvarligt talat fokuserat väldigt mycket på jobbet den här senaste månaden. Det är allt just nu och i juli går provanställningen ut, och jag måste få stanna kvar! Så i stället för att fokusera på allt negativt som flödat har jag lagt allt krut på jobbet. Och WoW! Japp, jag har geekat som bara den den här tiden. Och jag förtjänar det :)

Har faktiskt börjat landat på jorden igen de senaste 2 veckorna. Skönt så in i helvete att börja få grepp om sig själv igen! Hade ett mindre psykbryt för två veckor sedan där jag var så arg och så trött på mig själv. Dagen efter kändes det helt plötsligt betydligt bättre, som att gärnan ÄNTLIGEN hade fattat att så här kan vi fan inte hålla på! :)

Hade finbesök av Evo i torsdagskväll. Höll på att hoppa ur stolen när han klockan 22.00 berättade att han tänkte komma och besöka mig. Blev inte mycket sömn den natten, men hade mer energi än någonsin på jobbet dagen efter! :P Fina, underbara Evo. Är så glad över att vi kan ha den kontakten som vi har idag.

Annars ska jag faktiskt ta tag i träningen igen. Juluppehållet varade till maj.... :P Men nu jäklar kör vi igen när vi äntligen har fått tillbaka en liten den av den gamla, men mer mogna, Nathalie!

1 kommentar:

  1. Trevligt att se du skrev ett nytt inlägg! =)

    // NSMCS á Flashback
    Entrévärd

    SvaraRadera