söndag, februari 24, 2008

Thanks for the memories

Skön helg på jobbet. Baren i fredags, garderoben och entrén på lördagen. Iofs hade vi den sjukaste killen som gäst i lördags. För att göra en lång historia kort som blev han anmäld för sexuella trakasserier av Malin, servitrisen. Mig högg han tag i, i handleden, när jag plockade upp ett bankomatkort på dansgolvet och släppte inte. Ibland kan man ju undra hur det står till hos folk.

Har funderat lite på siståne.. funderat på att jag saknar tiden som var (och ja, jag vet att jag är ung, men jag kan inte rå för det). Har de mest sjuka, underbara och roliga minnen, och jag saknar dem allihop. Saknar allt från det som var för ett år sedan till det som var när jag var 13 år. Det var inte på samma sätt då som nu, även om jag faktiskt vill samma saker som då. Det är synd. Och jag saknar det. Mycket.

Dock så fick jag ett sms igår som betydde mycket. Det innehöll inte många ord, men det behövdes heller inte. Jag och James har en rätt knasig relation, eller knasig relation är nog fel ordval. Vi har en väldigt lugn relation. Egentligen bryter detta mot alla naturlagar som finns i min värld, för i min värld ska det gå fort, snabbt, det ska vara intensivt och allt ska finnas när jag vill ha det och där jag vill ha det. Så är det verkligen inte med James, och det sjukaste av allt är att jag trivs. Hur går det ihop sig?

1 kommentar: