fredag, augusti 12, 2011

Today's gonna be a good day!

Mm, det är så himla mysigt att gå upp med Evo vid kvart i 7, och medan han åker till jobbet smyger jag ner i hans OnePiece och intar WoW-mode. Skönt att ha hela dagen framför sig, och dessutom är det fredag och jag är ledig ikväll! Skulle förvisso kunna jobba om jag vill, men nja.. ikväll blir det nog hemmamys med mr E (P?). Känns som om jag har bott i de där ov-kläderna den senaste månaden så jag kan ju inte påstå att jag längtar efter dom!

Av någon lustig anledning så har ju jag nu mitt alldeles egna WoW-konto. Och eget headset. Och egen mus. Och egen musmatta. Vad hände där? Jo Evo köpte en helt ny dator vilket innebär att jag kan ha hans "gamla", och då blir det lätt såna där oplanerade inköp. Sedan har Jesper installerat alla patcher som går att få tag på till Sims 3 på min bärbara... Begreppet "no life" har nog aldrig haft så stor betydelse som nu, haha. Evo måste dock bara få ihop sin dator först, just nu ser hela lägenheten ut som ett enda stort slagfält med kartonger, frigolit, datordelar och skruvar. Och än så länge vinner datorn kampen eftersom allt ännu inte funkar... men det ska vi nog råda bot på i eftermiddag :)

Jobbade förresten på travet igår och har aldrig någonsin spelat i hela mitt liv. Men de andra som jobbar därute har sagt att det är skoj och att tiden går mycket fortare så what the heck tänkte jag, vi slänger väl in en tia på varje lopp då, totalt 90 kr. Första loppet vann jag tillbaka dom, haha. Jag lär ju inte kunna hålla mig ifrån det nu direkt :P

Nahej, nu ska jag borsta tänderna och sen hugga tag i en energidryck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar