måndag, augusti 01, 2011

Danza kuduro

Hmm, efter vidare samtal med Jesper i helgen angående Måndagsklubben så har jag nog smärre minnesluckor.. om inte Jesper ljuger förstås för att få mig orolig, risken är stor :P Men annars: wtf?!

Jaja. Var i Varamon igår med far och Francince. Så sjukt jävla kallt i vattnet, måste ha varit omkring 16 grader, men i skulle jag och kom så tillslut med, hehe. Men hade krampkänningar i vaderna ett bra tag innan all känsel i princip försvann! Det var riktigt skönt i luften dock, och riktigt skönt att komma iväg till Varamon och få leka i vattnet lite :)

Evo är iväg igen på golvläggningsjobb, åkte i lördagsmorse och kommer tillbaka nu på söndag. Längsta tiden vi varit ifrån varann sedan vi träffades första gången, men å andra sidan har jag en känsla av att veckan kommer gå ruggigt fort. Det enda som faktiskt känns inte så där jättebra är att sova själv. Det är inte roligt alls att krypa ner i en jättemysig säng utan någon tätt intill, men det ska väl vara nyttigt det med har jag hört ;)

Vädret ute är galet varmt och soligt, och vad gör jag? Tvättar! En ypperlig dag att ha bokat tvättid på... men jag är verkligen så illa tvungen. Ska tvinga pappa att köra mig till Donken sen för glass och sitta i solen, sådetså! Har också precis klickat hem fyra bikiniöverdelar från Ellos. Jag tillhör ju den skaran av folk som INTE uppskattar att bära BH, jag tillhör däremot den skaran som fullkomligt älskar att bära bikiniöverdelar - jämt. Bekvämt ska det vara ;) Hoppas det blir bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar