tisdag, juli 26, 2011

Dagen efter...

Puh, jag är så sjukt trött idag! Jag, Jesper och Sibbe plus några fler bestämde oss för i helgen att gå ut på Måndagsklubben på NH i Linköping igår. Det var ett jäkla velande fram och tillbaka, och klockan elva hade jag krupit ner under täcket i soffan i underkläder och skulle se NCIS. Evo stod i köket och fixade hemmagjorda vitlöksbröd och jag var på myshumör. Men sen ringde Sibbe och tjatade efter många om och men ner mig och vi åkte iväg i en jäkla fart till Linköping för att sluta upp med Jesper och Affe. Eh ja, jag kan summera kvällen i stor fylla, äckligaste shotten ever vid namn Hell (Jespers recept med Fernet, Zambucca, Tequila, Tabasco och svartpeppar!?) funfunfun och precis vad jag behövde. Finaste Evo kom och hämtade mig där på morgonkvisten och idag har jag varit riktigt sliten! Men fan vad kul det var! :) Och NH är dessutom ett riktigt grymt ställe att gå ut på.

Så jag sov till två, la mig i soffan, åkte och handlade med Evo, och btw så är det inte bra att handla dagen efter för då har man cravings efter precis ALLT! Så fyra stora matpåsar blev det. Några timmar senare åkte jag till Lidl igen för att det var någon annan som satt och gnällde vid datastolen att han hade cravings i stället... men söt som han är kan man ju inte säga nej, utan for iväg till affären igen ;) Och nu sitter jag här, helt slutkörd och funderar på om jag orkar gå ut till köket och hämta Kinderchoklad.....?

Okeeej... jag skulle gå in på ls8.se men skrev i stället evo i adressfältet... haha, nej hjärncellerna är certainly not på topp idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar