torsdag, juli 21, 2011

Gräsänka!

Ja okej, skulle en viss mr E mot all förmodan gå in och läsa rubriken så skulle han väl få en hjärtattack över att jag ser situationen så, men ordet är så förbannat fult och jag har velat använda det så länge så det bjuder jag på! ;)

Nae Evo är alltså iväg på grabbhelg i Grebbestad och kommer tillbaka på söndag. Vilket innebär att jag har hans lägenhet helt för mig själv, huhu! Visst, jag kan ju vara hemma hos mig med, men det är jäkligt svårt att slita sig ifrån hans gigantiska soffa, sjukt sköna säng, 60" tv och perfekta dator att spela WoW på. Jag är dålig, jag vet! Men det är just vad jag har gjort den här dagen. Nördat wow, ätit flötpizza, godis, läst, surfat och glott på tv. Och dagen är inte slut än :) Helt otroligt nog har jag också gått runt och myst med känslan att jag är helt själv, nästan så där så att det pirrat i magen. Fast nu har det ju blivit mörkt ute så nu känner jag mig ensam igen... men det är mysigt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar