onsdag, augusti 24, 2011

Ett babystep mot vuxenlivet.

När jag var liten handlade hela min värld om alla de gosedjur som jag hade. Och då hade jag många. Eller ja, jag HAR många. Och jag trodde att precis alla andra barn hade lika många gosedjur som mig. Men jag har på senaste år insett att de flesta barn definitivt inte har tre stora, proppfulla säckar. Jag har det. Och dom har stått i olika källare de senaste.... 10 åren. Så jag kom i förrgår fram till att det är dags att sälja iväg dom allra flesta så att dom faktiskt glädjer någon. Och jag visste att det skulle bli svårt, för jag är såini känslomässigt bunden till dom i och med att de var mitt allt när jag var liten, och det är anledningen till att jag aldrig gjort mig av med en enda av dom. Så nu när jag står där och går igenom alla påsar så blir det "åååh", "men gud så söt", "men åh den här!", "nej den här kan jag inte släppa" osv. Dock så var ju min plan att faktiskt släppa barndomen så nu får jag fan skärpa till mig! :P Så är det någon som vill köpa gosedjur i alla olika storlekar, former och färger billigt, eller kanske lite barnböcker, så hör av er :) Mormor köpte två stycken igår, så ingen säger att dom behöver gå till barn ;) Men jag varnar er, de är farligt söta och svåra att släppa!!

Förövrigt har jag en plan på g... eller plan men projekt. Och jag är så jäkla taggad! Ett sätt för mig att tjäna lite pengar samtidigt som jag sysslar med sånt som jag älskar. Ni lär garanterat få reda på vad så fort det är igång ;)

Puh, var och tränade igår för första gången på typ 6 veckor eller något. Träningsvärk! Men nu är det dags att köra igen, beach 2012 ;)

Och vad var det som for ur dig i förrgår? Du gjorde mig mållös, varm, förvirrad, generad, glad. Ja, jag hörde vad du sa fast jag låtsades som ingenting. Jag vill helt enkelt inte förstöra det och göra dig rädd. För jag vet att det bara ploppade ur dig och inte alls var menat för mina öron. Shit, jag trodde aldrig att jag någonsin skulle få höra något sådant från dig. Men vet du? Det förändrar inte mitt synsätt på det vi har. Det gjorde mig bara fan så mycket lyckligare! ;)

2 kommentarer:

  1. Vilken mysig blog du har! :)
    Här kommer jag kolla in oftare!

    Puss och kram // Baby Boo

    SvaraRadera
  2. Jag har faktiskt fler än tre proppfulla säckar. xD

    SvaraRadera