söndag, oktober 16, 2011

Hanging on.

Nej hörrni, jag är kvar här. Och har inga planer på att försvinna heller. Men jag behövde en paus från livet och jag är fortfarande mitt i den.

Sen i augusti har det hänt mycket som vänt upp och ner på precis hela mitt liv. Jag gick i princip in i en känslomässig vägg och därmed är det mycket som är kaos, förvirringen är väl total minst sagt. Så det finns mycket att berätta, både ups and downs. Men det tar vi vartefter, right? Det är väldigt mycket skoj som har hänt också, givetvis, som Köpenshamnsresa med Josie, fester och nya bekantskaper som får en att må hur bra som helst. Jag hittar dock bara inte riktigt energin till att dela med mig av allt just nu. Men jag är sjukt glad för att lite av min skrivkänsla dök upp bara så där, det innebär att gamla Nathalie är på väg tillbaka, men förhoppningsvis med lite mer skinn på näsan :P

Jag är ledsen för er som har försökt rycka tag i mig men som jag inte har gett något vidare respons till. Jag är a mess just nu, och jag kommer överleva det här, men jag får helt enkelt inte ihop alla trådar i livet och ingenting som jag gör är speciellt logiskt. Men jag älskar att ni hör av er, tjatar hål i huvudet på mig och finns där. Det är helt enkelt ni som får mig att orka! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar