söndag, november 27, 2011

Skyltsöndag.

Skyltsöndag. Och det gör mig inte alls mycket att det inte är någon snö ute för jag har helt glömt bort hur det var vid den här tiden förra året. Och återigen förvånas jag över hur mycket jag har missat. Men jag vill i vilket fall ha snö om en vecka eller två, för sen fyller jag faktiskt år! Lustigt nog sitter jag här och myser med julstämning i kroppen ändå. Jag och pappa var nere en sväng på stan, fikade och jag hittade en julklapp till mormor. Måhända några till pappa och Francine med men dom köper vi senare :) Åh, jag är verkligen helt fullständigt galen i att köpa julklappar till folk, och sen se dem ligga där under granen inslagna och ingen vet vad som är i förutom jag. Stunder som gör livet värt att leva! Efteråt hämtade jag upp mina julsaker och nu har jag smygit in lite julkänsla här och var. Jag kan ju inte direkt bomba lägenheten med julpynt eftersom det är någon som kommer gå bananas då, men tillräckligt för att jag kan sitta här och mysa ändå :) Imorrn är det dags för första veckan med fyra dagar hos Ecab. Sånt gillar vi!

Det är så himla lustigt att jag inte får ordning på känslorna. Ena stunden är jag pepp för allt och livet känns bättre än toppen, nästa minut får jag panikångest över att jag själv inte väljer vägarna som mitt liv tar. Alla kommer in i perioder som man måste ta sig igenom, men det här börjar bli löjligt...

Nej, nu blir det nog prinskorv och rödbetssallad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar