onsdag, december 07, 2011

Quicky.

Paus på jobbet! Eller ja, lunch rättare sagt. Jag kan säga att min kropp dödar mig en aning idag. Har slappat med träning en aning för mycket på senaste tiden, men igår tog jag tag i livet och gick på ett dubbelpass (1 timme och 45 min), lagom till att jag gått och blivit förkyld. AJ i kroppen!

Och hörrni, snön har kommit! Inte i mängder, men den har kommit och den ligger kvar, det ni! Kan inte säga tillräckligt många gånger hur mycket jag älskar julen och allt som hör till. Speciellt nu när det är mycket omkring som inte riktigt faller på plats.

Nej jag ska återgå till jobbet nu, men det jag egentligen ville ha sagt med det här inlägget var att.. jag är så himla glad över att ha honom. Det är by far på lånad tid nu, och mitt tänk är helt annorlunda mot var det var i våras. I stället för att ha panik över framtiden är jag lycklig för nuet. Jag vet att det är fullständigt kaos ibland, men jag skulle inte byta det mot något. Han är så viktig för mig, så dyrbar. Jag önskar så innerligt att han kunde förstå vad jag känner för och tycker om honom. Och vet ni vad det bästa av allt är? Jag spelar roll för honom också.

3 kommentarer:

  1. Vill du verkligen att han ska förstå det så finns det bara ett sätt: berätta för honom. Det må vara läskigt, men vad har du att förlora på det? :)

    SvaraRadera
  2. Men han tar ju aldrig åt sig, han har ju så svårt med att ta till sig att någon faktiskt är fullständigt tokig i honom :P

    SvaraRadera
  3. Alltså KARLAR! Jonas är lite så han också, han kan visserligen ta åt sig men det är lite svårt :P

    SvaraRadera