fredag, december 23, 2011

23 år and now going 24!

Precis kommit hem från uppesittarkväll tillsammans med mamma och mormor. Njae, jag höll inte till tolv, men är trötter och ska ju upp tidigt imorrn på självaste dopparedan! :) Har tre julklappar kvar att slå in och pyssla lite med, sen bär det hem till far en sväng och sedan till mormor. Mamma vann en bok av någon Björn och hade chans på snöslunga. Urkul tyckte jag och mormor! Såg dessutom att det låg grymt många julklappar under granen.... och jag har inte ens fått dit mina än :P Men har varit en mysig kväll. Bra att mormor har flyttat till stan!

Min födelsedag var jättefin. Firade med Evo, mamma, mormor, pappa och Francine. Massa fika, jättegod tårta, fina presenter och en massa allmänt bra mående! Lugn och ingen stress. Någonting som jag lidit brist av på sistone. Tack alla älskade!

Jag hade väl ungefär en miljon saker som jag skulle berätta, men allt det är som bortblåst! Någonting som hänt lite för frekvent på sistone... Evo åkte hem-hem idag för julfirande och nyår. Mysisen! En vecka går dock fort och han är snart hemma igen :) Vi bor ju faktiskt ihop på riktigt efter nyår. Jag har ju bott här sedan drygt fyra veckor, och har väl egentligen varit mer här än hemma det senaste året... men efter den sista dec har jag ingen annan lägenhet en den här. Och hit går min post. Älskar't! Även om det samtidigt känns jäkligt läskigt.

Nej hörrni, imorrn kör vi på att bara tänka positiva tankar och fokusera på det som får mig att må bra i min omgivning. Det är jul, och jag älskar julen. Imorrn kommer bli en riktigt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar