söndag, december 25, 2011

Underbara, fina jul!

Igår höll jag på att drunkna i julklappar. Mer än vanligt! Fick hur många fina saker som helst, bland annat en skitsnygg blå vinterjacka, och jag behövde en badly om jag säger så... :P Sedan fick jag två efterlängtade myskuddar (mina två som jag har i sängen är lite för lite för en 180 säng, och Evos två välanvända kuddar är knappt ens värda att nämna... haha). Grejer till köket, massa julpynt (Evo kommer få fnatt, jag är skitnöjd!) och mycket mycket mer än vad jag på långa vägar hade kunnat önska mig! Och på födelsedagen fick jag ju också en OnePiece, lyckan är total! Har ju tjatat på Evo i ett år att jag ska få hans... utan framgång. Nu har jag en alldeles egen :)

Julafton spenderades alltså hos mormor med massa mat och mys. Mådde lite lagom illa när jag kom hem på kvällskvisten ^^ Tack alla ni som har gjort min jul så fin. Ni vet hur mycket den betyder för mig!

Nu sitter jag hemma och laddar inför monsterordningsvaktspasset ikväll. Värsta dagen på hela året, och jag är grymt taggad! :) Första gången på väldigt länge som hela utgångsgruppen av ov:s jobbar tillsammans. Riktigt trevligt! Men innan passet börjar så måste jag städa upp här hemma, presentpapper och öppnade julklappar överallt. Tack vare en katt som drar runt på det. En katt som förövrigt klättrade upp i julgranen hos mormor tusen gånger igår och tokvägrade att komma ner! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar