söndag, november 18, 2007

Det var ett "kanske"..

..och mycket mer än så. Inte alls mycket sömn inatt, men vad gör det? Är lätt värt det ändå. Det enda som jag kan gnälla över att man vänjer sig alldeles för lätt.. å andra sidan ska jag verkligen inte gnälla, jag har ju något att sakna, något som är värt att sakna.

Vaknade som sagt upp hos James i morse. Han gick till jobbet, jag fortsatte sova.. och det är la det enda jag gjorde innan han kom hem igen, haha. Var bara i affären en sväng. Mys mys mys, och så lite kebab med pommes och så lite prat. Riktigt trevligt.. kanske rentav nödvändigt?

Var verkligen inte pepp på jobb ikväll, var alldeles för trött för det. Det gick bra ändå, förutom att tiden gick gaalet långtsamt och nån puckad kille tvingade sig på en. Skönt att sova nu.. men hade varit skönare med någon bredvid sig.

Missing him..

1 kommentar: