onsdag, november 21, 2007

Snurrigt.

Gaaaah! Såna idioter det finns! Jag var vid övergångsstället i Norrköping vid stationen och skulle gå över. En bil kommer, saktar in och vad jag tror släpper över mig. Jag börjar gå, men inser snart att bilen inte alls tänkt att stanna utan den fortsätter köra. Den är 20 cm ifrån att köra in i sidan på mig, men jag hinner precis hoppa undan med nöd och näppe. Jag vänder mig om för att se vilken idiot till förare som kör bilen, och då ser jag en kille med ett, visserligen generat, men extremt stort leende på läpparna som vinkar med den ena handen medan han har en mobil i den andra. ?!?!?!?!

Hade redovisning idag på morgonen med projektledningsgruppen.. det gick riktigt, riktigt bra. Skulle lätt göra om det igen för det var riktigt skoj!

På söndag bär det av.. mot nya äventyr. Ska börja packa imorrn (och ja, jag vet att jag borde börjat tidigare) och jag ser nästan framemot det litegrann.. men det är fortfarande overkligt att jag faktiskt flyttar till Norrköping. Ångesten kom och försvann, men den kommer säkerligen komma tillbaka igen. Ska flytta med mams, paps och James. Får se om vi hinner med skyltsöndagen, men jag hoppas det. På lördag blir det Ikea!

Nej, kanske dags att sova.. är trött, ska sova läääänge imorrn. Ingen skola varken imorrn eller på fredag. I helgen blir det jobb. Med James. På fredag. Lovely!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar