lördag, november 03, 2007

107/65

Ja.. det är vad mitt blodtryck ligger på. 0+ är min blodgrupp.
Var och lämnade blod idag.

Bah, seg man är såhär efter jobbet.. men det har varit skoj att jobba, lagom med folk och bra musik. Har pyntat med Halloween-pynt.. väldans mysigt.

Efter att ha haft en dålig vecka är det inte så dåligt längre.. mina tankar har helt enkelt hamnat på annat. Jag vet däremot ännu inte det jag vill veta, men.. kan inte göra så mycket åt saken. Eller det kan jag säkert, men det tänker jag inte göra.

Yrt blir det när man skriver så här mitt i natten, men det som är bra är att ingen förstår vad jag pratar om.. och det är inte meningen att folk ska förstå det heller, i alla fall inte när det gäller två personer. Den ena läser iofs inte det här, men jag vet inte hur det ligger till med den andra..

Mja, känner att jag börjar säga för mycket.. hungrig är jag.. hungrig efter mycket..

Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar