tisdag, oktober 30, 2007

Vad håller jag på med?

Måste bara först påpeka att Studio 54 i lördags var riktigt, riktigt trevligt. Humöret var, faktiskt, på topp och jag tror ärligt inte att kvällen kunde ha blivit bättre med tanke på omständigheterna. Sjukt härligt att dansa loss på dansgolvet! :)

Tillbaka till rubriken.. jag HAR inte en aning om vad jag håller på med. Jag har sagt upp ett kontrakt och skrivit på ett annat. Ja, jag har sagt upp min lägenhet och skrivit på ett kontrakt för en studentlägenhet i Norrköping på Dalkarlen. Jag flyttar 1 dec. Skrämmande tanke, riktigt skrämmande tanke.. men just nu känns det faktiskt rätt. Jag vet att jag kommer få ångest minst fyrtioelva gånger och ångra mig dubbelt så många gånger, men innerst inne vet jag att det här blir nog bäst.

Jag kom på idag att min klass allt för sällan kommer att ses.. vi jobbar alltid i olika grupper och vi ses i princip bara på föreläsningarna, och så kommer det alltid att vara. Surt som bara den enligt mig, blir nästan deprimerad av att tänka på det, haha. Tänkte ha en inflyttningsfest sen när jag flyttat för klassen, så att vi alla kan ses. Förhoppningvis blir det en hel del fester framöver så att vi alla kan umgås :)

Please put the doctor on the phone because I'm not making any sense..

1 kommentar:

  1. Jag kommer och lever korridorliv med dig lite då och då! :D

    SvaraRadera