måndag, oktober 01, 2007

Helg o vecka

Hmm, ja.. vad ska man säga om mitt senaste inlägg.. fyllan var ett faktum, haha. Men jag hade faktiskt så kul som det verkade, även om några gjorde något som jag fortfarande verkligen inte förstår. Mycket lyckad kväll, med många skratt och också skaplig nervositet. "Jag har aldrig" var en självklarhet, och även också öl-spelet. Ut sedan till Vattenhålet, skaka sina lurviga och träffa söta killar. Fyllekäk på Dave's satt gott i kistan. Det hela slutade med att jag, Natalie och Hannah somnade gottit hemma hos mig. Drack galet mycket vatten - som kroppen sög åt sig som en svamp. Tjejer, vi måste göra om det här flera gånger! :) Btw, kort kommer, när jag orkar ta tag i det.

Första biljettförsäljningspasset imorrn då för Norrköpings Filmfestival. Ska sitta på Domino med nån Tobias.. blir nog bra det där.

Mindre bra är att jag börjar plugget klockan 8.. och att jag slutar 5. Alldeles för lång dag, men jag får ju iaf varva med försäljningspasset mellan 10 och 1.

På fredag blir det ferre igen, men denna gång på ett disko som enbart spelar 90-tals musik i Linköping. Blir nog shiitbra det där.. billigt käk och dricka, och så klart blir det att dansa!

Mja, jag är helt enkelt inte riktigt på humör idag. Är ruggigt kelen.. Jag tror att jag börjar bli pojkvän-sugen igen..

1 kommentar: