tisdag, april 07, 2009

Hemma igen och glad är jag!

Jag är grymt nöjd vill jag säga! Kom på att deklarationen borde ha kommit medan jag var iväg i Österstund och jorå, det hade den... och bra med pengar får jag tillbaka! Så himla härligt! Trodde faktiskt att jag skulle bli återbetalningsskyldig, och med tanke på att jag antagligen inte kommer att ha heltidsjobb i sommar så sitter de här pengarna så väldigt bra. Visst, jag hade klarat sommaren men självklart vill man ju ha extrapengar över till hösten. Gud så skönt det känns!

Så var man hemma igen. Känns nästan som att man aldrig åkte. Hade det jättefint uppe i Östersund men veckan gick så himla fort! Nu är det dags att ta tag i livet igen, och nog har man att göra. Orkar inte ens tänka på allt som bör och ska göras kommande veckor. Sedan har vi ju också alla måste-gå-på-fester (jaja, det är nöje men ack så viktigt!); festerikryssning, springbreak, festeriskiftet, sof, oktoberfest, festerifest och fler som jag inte minns just nu. Grant kommer det att bli!

Btw så blev inte jag vaktlagschef, men det känns helt ok. Nu kan jag fokusera på vad jag vill göra det kommande läsåret då mina möjligheter blev en aning större iom att jag inte är låst till Trappan. Vem vet, jag kanske inte går kvar på KSM efter sommaren, jag kanske inte ens är kvar i stan.. Så jävla tråkigt då jag trivs så fruktansvärt bra här, men utbildningen måste gå först och KSM är bara inte rätt för mig.

Då ska vi se när min korridorsgranne tänkt stänga av sin bas så att man kan krypa ner....

2 kommentarer:

  1. VA?! lämna norrköping och utbildningen efter 2 år. Vad har du för planer nu då?
    kraam

    SvaraRadera
  2. Heheh, ja jag vet, det är lite otippat.. men jag vet inte ännu! Är sjukt pepp på att plugga kriminologi i Sundsvall.. men jag känner också att jag borde plugga sista året och få min examen... ah, beslutsångest!

    SvaraRadera