torsdag, april 23, 2009

My 3 seconds of fame!

http://svtplay.se/v/1530001/ostnytt/eftersnack_22_4
Ungefär 6.30 min in, om ni inte orkar se hela, där är jaaaag!
Hahaha, jag vet, vilket jävla program....

Ja, vad hände på kryssningen då? Ja det var sjukt.. när vi kom upp till det enda någorlunda normala dansgolvet som fanns så blev vi tjejer påhoppade av killar från alla håll - jag menar allvar. Våra egna festeristkillar försökte få undan de andra killarna så gott det gick genom att dansa, putta, hålla om oss etc., men dessa killar gav aldrig upp! De tafsade, drog bort en, höll fast en, ja de försökte med ALLT! Vissa fick t.o.m. en örfil men inte ens det förstod dom. Jag tackar verkligen de två som försökte få bort alla, speciellt en av dem som ägnade hela kvällen på dansgolvet med att försöka få oss festeristtjejer att känna oss någorlunda säkra :P Vissa gånger blev man faktiskt orolig på riktigt - som när killarna hade lyckats stänga in mig i mellan dom eller som när en kille höll fast mig runt midjan och vägrade släppa fast mina vänner drog i mig från andra hållet. Sjukt! Förvisso garvar jag åt det högt nu i efterhand, och det gjorde vi allihop på båten också, men vissa stunder blev jag faktiskt riktigt förbannad över att folk inte hade mer respekt.

Men, jag hade grymt kul på båten och jag vill göra om det igen! Det var fest, alkohol, mys, klädbyte, kramar, mycket prat och skratt, nya vänner - och sen i säng vid halv 6 på morgonen - upp några timmar senare för att göra om allt igen. Jag vill tillbaka! Btw, grymt jävla skönt att sova i de där hyttarna - förutom att några av dem luktade avlopp på grund av stopp :P

Jaha, personalfesten då? Haha, ja vad ska jag säga.. jag fick i mig alldeles för mycket alkohol för en gångs skull. Det brukar inte hända, men jag kan säga såhär: Jag vaknade på morgonen bakis som fan och fick ångest när jag kom på att jag hade tvättstuga om en timme och var tvungen att gå till Systemet, sista stället på hela jorden som jag ville vara på! Jag börjar funderar på hur mycket jag egentligen drack på personalfesten, och min tankegång gick såhär: "Jag drack två shots, blåbär, nej just ja, tre drack jag ju, shottade ju bajs på gräsmattan. Nej jävlar! FYRA shot blev det ju med den uppe på scenen för att mitt lag vann. Herregud.. Jaja, jag drack fyra drinkar med gratisbiljetterna jag fick, nej fan, drack ju två innan jag kom till festen, så sex då.. Fy faan, fyra shottar och sex cider! Ja just ja, köpte ju en... köpte jag två? Köpte jag något alls? Jo jag köpte en cider.. och sen, eh.. sen hittade jag en.. hmm.. jo så var det. ÅTTA CIDER OCH FYRA SHOTS?! Herregud.. inte konstigt att jag blev full.. och så hade vi ju välkomstdrinken också, så trevligt!" Jaa jag kan ju säga att jag mådde kanon den dagen, fattar inte hur jag fick i mig allt det där.. gick hem vid halv tretiden med Frippe - kom hem vid fem, haha! Brukar annars ta två minuter att gå.. :P Jag var ju alltså inte så full så att jag däckade eller spydde, men jag började må dåligt och det brukar aldrig hända annars. Jag hade iaf grymt skoj bland all bodypaint, kinapinnar (som jag faktiskt nu kan äta med), folk, musik, alkohol och stoj! Jag kan även meddela att efter lite glass på Halvars med gott sällskap så mådde jag fint igen och var någorlunda pepp inför jobb!

Nahej.. mer får det inte bli nu.. men jag bara säga att jag är grrrrymt pepp inför lördag!

1 kommentar:

  1. haha låter som en galen kryssning.
    Nu varje gång du ska äta med pinnar kommer du tänka på mig :P

    SvaraRadera