torsdag, april 16, 2009

So fresh, so clean, så på

Tänk för att nu har jag packat ner mina vinterjackor och vinterstövlar till förrådet.. förra året hade jag de i här i mitt studentrum hela året runt, men jag har kommit fram till att jag inte längre får plats! Var ska jag göra av alla mina saker? Förstår inte varifrån allt kommer!

Jahopp, vad är kvar av veckan nu då.. lite uppsatsskrivande.. varför ska det alltid vara så segt att komma igång? Den värsta delen på en uppsats måste vara teoridelen! Det är ju mycket lättare att skriva en uppsats utan någon teori.. haha =) Projektarbete blir det ju också förstås... Btw, ingen som känner någon som vägrar att ta lån och handla på kredit som jag kan intervjua? Eller någon som känner någon som blivit prickad (fått en betalningsanmärkning) av sina konsumtionsvanor? Jag behöver hjälp vill jag lova!

...men ikväll så blir det Trappan med trevligt sällskap och mat! Och imorrn blir det personalfest på Trappan, kommer bli great! På lördag blir det jobb på Trappan, min första lördag i baren. Och så på söndag har vi festeristkryssningen! Kommer bli grymt bra!

Sedan är jag lycklig med för att det har ju varit lite ostabilt med våra nya SKUMPA-bubblare.. men nu verkar det ha lösts sig och de är ett sjukt härligt gäng! Skiftet om tre veckor kommer att bli kanon, det har jag inga tvivel om!

Ja så mycket fest som det är de närmasta 5 veckorna har det inte varit på hela året känns det som... när ska man ha tid för skolan? Jaja, ett senare problem ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar