måndag, april 27, 2009

Trötthet!

Så trött, så trött. Måste bero på att jag fortfarande inte har hämtat mig från helgen, haha. Men allvarligt, jag är så trött så att jag nästan ser mig själv från ett utifrånperspektiv. Lagom härligt! Jag tror mina sista hjärnceller balanserar på en kant...

Lördagen och Springbreak var great! En riktig, riktig toppenkväll. Börjades med att Hannah dyker upp, vi går till Theeeess och spelar Wii, vilket jag aldrig gjort förut. Så jääävla roligt! Förvisso hade kaninerna på spelet damp men det passar ju oss perfekt då ^^ Träningsvärk av det fick jag med (otränad?). Karlarna dök tillslut upp efter ett förvirrande letande av hotell (varför blir jag inte förvånad?), mat intogs hemma hos mig och sedan var det bara att korka upp när allt folk kom. Lyckad förfest, jääävligt lyckad fest på Trappan! Bodde på andra våningen och dansgolvet, vad kan man annars förvänta sig av mig och Hannah? När vår låt kom, den känslan i kroppen... lycka! Priset är att jag är stel som en lyktstolpe... Hittade en karl, hittade en till - som hade bestämt sig för att förfölja med resten av kvällen och natten. Det var omöjligt att bli av med honom så tillslut tog jag och Hannah med honom hem och vi tre fick trycka ihop oss i min säng och sedan somnade vi till DiNozzo och NCIS. Jag kan dock påpeka att karl (lammköttet) är en sjukt härlig människa och han sussade så sött där på morgonen när jag och Hannah gått upp och han fortsatte att sova. Dagen fortsatte med maaat på Gu va gott och en massa NCIS, precis som alltid.

Nu sitter jag här och är trött som ett as. Jag måste lägga mig och tycker att tiden går alldeles för fort. Kan inte någon, snälla, bara göra så att tiden går lite saktare, för jag hinner inte med. Det roliga går alldeles för fort och jag hinner inte med mitt eget liv. Herregud, det är ju festeriskifte nästa vecka! Jag kommer inte vara SKUMPA längre och när ska jag hinna plugga? Det kommer säkert gå fint det här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar