måndag, maj 04, 2009

Skiftesvecka!

Jaa.. nu är det igång. Snart är man inte längre festerist. Sjukt att tiden har gått så fort! Den här veckan kommer att bli grymt roligt men vare sig jag vill eller inte så kommer det att bli sorgligt på lördag.. en massa alkohol och till det skiftas man ut och är inte längre festerist - ja, det skulle inte förvåna mig om jag fäller en tår trots att jag inte vill! :P Men va fan, SKUMPA är ett sånt jävla härligt gäng och vi har haft ett grymt år tillsammans! Så ja, det började idag också och jag kan säga att jag redan tagit säkert 50 kort.. och då är det fem dagar kvar, haha!

Så hade jag planer på att starta mitt nya liv idag. Äta mindre mat och mycket frukt, fem gånger om dagen ska jag äta, helst inget godis och helst en promenad runt ån. Jag vet - världens sämsta vecka att börja med detta på men va fan, INGEN vecka kommer ju att vara "rätt" vecka att börja. Så vad har jag ätit idag? Muffins.. en bit kexchoklad.. en pizzaslice.. och inte har jag gått någon promenad. Men jag har ju ätit två satsumas i alla fall.. haha!

På onsdag bär det förresten av till Spendrups Bryggeri i Södertäljde.. de tio som har jobbat mest på Trappan sen aug får åka på en gratisresa dit och prova öl, se hur framställandet av öl går till etc. Kanske inte så förvånande att jag får åka dit.... :P

Förresten så har mams flyttat till världens finaste lägenhet i Mjölby, där trivs jag som fisken i vattnet kan jag säga! Vi flyttade i helgen och det kommer att bli (är) riktigt bra!

Det blev ett långt inlägg det här.. jag som bara skulle skriva några rader då jag sitter och skriver uppsats.. men ALLT är mycket mer intressant när man uppfyller sin tid med sådana saker ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar