torsdag, maj 28, 2009

Sjukt!

Jag är helt bortdomnad i hjärnan, lär ha sovit sjukt oroligt. Kan knappt stava rätt.

Alltså, jag drömde en sån jävla sjuk dröm om dig inatt Hannah. Du och jag var på fest i typ.. Strålsnäs eller något, fast ändå inte, och hade jättekul. Klockan två insåg jag att jag hade inte sett dig på nästan hela kvällen och jag började ringa efter dig men du svarade inte. Hela stället stängde och jag fick fortfarande inte tag på dig. Jag blev sjukt orolig, sprang omkring överallt, försökte få tag på vakterna men de hade redan åkt hem. Tillslut var bara jag och de som anordnade festen kvar och då höll de på att hålla kvar mig i huset för att.. ja vem vet vad de skulle göra. En tjej sa åt mig att jag skulle gå bäst jag kunde men jag kunde ju inte åka utan dig för du skulle ju aldrig ta dig hem själv. Jag frågade efter dig, om dom sett en rödhårig tjej, kort hår, svart och vit tunika. Ingen hade det. Sedan visade karln mig runt i huset, om hur han hade fått tag i dig direkt i början av kvällen och sedan hade mördat och styckat dig. Så jävla sjukt!

Jag drömde en massa skit omkring också, som en bebis som karln hade som skulle bli som honom men som jag hade lekte jättemycket med, och en moped som vi satt fyra stycken på hem från festen..

Så jävla äcklig dröm i alla fall. Jag är helt luddig i skallen! Varför mardrömmar sätta sig kvar över dagen??

Jag måste dock tillägga det humoristiska i det hela. Dagen efter levde du på något konstigt vänster igen, men du mindes ingenting och mådde sjukt dåligt. Vet ni vad jag oroade mig för? Att du inte ville gå på fest med mig igen... hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar