måndag, maj 11, 2009

Dags att ta tag i i livet igen!

Ja nu är det över, och det känns faktiskt helt okej. Det kan nog dock ha med att göra att jag ännu inte fattat att jag inte är SKUMPA längre.. men jag är ju med i FF (Förenade Festerier) i stället så jag borde ju överleva. Hur var skiftesveckan då? Den var grymt rolig! Nu så här i efterhand så fattar jag dock inte att allt kunde gå så fort. Känns som om jag taggade inför veckan typ igår. Jaja, klockan 06.20 trillade jag i sängen igårmorse, hur nu det gick till, efter att ha konsumerat alkohol i 24 timmar. Ännu lustigare är att jag inte är bakis och inte är ett dugg trött! Nu har jag bara 500(?!) kort att ta hand om... huuuh...

Mycket att göra nu inför sommaren, sista slutspurten i skolan, men än så länge känns det bra! Det känns också faktiskt bra att jag inte har något jobb mer än Vattenhålet än så länge, däremot undrar jag vad jag ska underhålla mig själv med då nästan alla av mina vänner har fått sommarjobb.. det är trist! Men men, något ska jag väl hitta på.

Nahej, dags att plugga igen då.. går förresten på diet igen då det är dags att rena kroppen lite efter all alkohol och onyttig mat. Det känns bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar