söndag, december 19, 2010

Enough is never too much

Det finns inte så mycket att berätta just nu, jag mår riktigt fint, mycket är nytt, mycket är gammalt och jag trivs. Födelsedagsfesten i fredags blev grymt jävla lyckad med de närmaste här samtidigt som flera nya ansikten dök upp. Nytt är bra och fräschar upp vardagen något så gud.

Men visst har flera i min omgivning sagt saker de senaste dagarna som verkligen har fått mig att tänka till och reflektera. Jag orkar dock inte göra just det, reflektera, men det är ju jag i ett nutshell. Jag kan helt enkelt inte riktigt låta bli att undra, fundera, fantisera, drömma. Jag vill så jävla mycket men nu har små förändringar börjat ske i vardagen och jag älskar't. Folk förvånar mig nästan varje dag och det är precis så jag vill ha det. Livet är lycka och jag är påväg att hitta rätt igen där jag mår som bäst. Jag hoppas innerligt att den här vågen fortsätter ett bra tag till!

Idag fyller jag förövrigt 22 och födelsedagshelgen har varit grym. Det bästa inbakat i en och samma helg. Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar