fredag, december 10, 2010

Raise your glass

Mm, det gör ont i mina armmuskler. Det känns exakt som att jag skulle ha feta blåmärken på mina biceps, så fort jag snuddar dom så gör det skitont. Kruxet är att dom ser helt normala ut. Weird!

Veckorna går i ett och så har även denna vecka gjort. Luckorna i min chokladkalender blir allt färre och torsdageftermiddagen var fin. Mer sånt!

Drömde igårnatt om att jag jobbade som ordningsvakt och fick med mina kolleger brotta ner en tjej som väktade runt med en kniv. Abstinens? I believe so. Tur att jag ska ut både idag och imorrn då :) Ikväll är det Folkets Park i Motala som gäller där Scotts spelar, lär bli mycket yngre folk med andra ord. I morgon står jag på Harrys i Motala för första gången. Roligt med miljöombyte!

Anledningen till bilden ovan är att jag är så inihelvete taggad inför min födelsedagsfest nästa vecka. Verkar vara mycket folk som kommer så jag tror, as usual, att det kommer bli great! Med andra ord vill jag ha fler bilder av samma slag ;) Vill ni komma så hör av er!

Nu är det nog dags att jag tar tag i mig själv... Sibbe kommer och plocka upp mig om en timme (förövrigt tror jag att Josies katt ligger och fiser surt här bredvid mig, inga fina damer här inte!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar