måndag, december 27, 2010

I'm definitly not alone

Ja det är ju ingenting nytt att tiden flyger förbi, det har ju varit standard de senaste åren. Har haft en supermysig och händelserik jul. Det verkar som inte annat än att jag kommer avsluta 2010 med ett brak :)

Önskade mig för en gångs skull användbara och nödvändiga julklappar detta år och jag kan inte annat säga än att jag verkligen har fått det också! :) Har med andra ord fått jättefina presenter som jag är superglad för. Men det bästa är ju att få ge till andra... värmer i hjärtat sådär speciellt.

Jobbade juldagen och igår. På juldagen - som också var min ettårsdag sedan jag jobbade mitt första pass - fick jag dra batong för första gången. Grymt mycket folk och lätt kaotiskt, men det är då jag trivs! Har dock blivit grymt lite sömn de senaste dagarna, speciellt i natt då jag trillade i säng klockan sju. Men vad gör man inte? ;)

Är sjuk också så det är sjukstuga här hemma för fullt. Ingen träning med andra ord men det är ju jul... :) Är riktigt taggad för att dra igång på nytt efter nyår. Nystart!

2 kommentarer: