fredag, april 15, 2011

If it makes me happy

Fan vad jag längtar till påsken. Och som vanligt hoppas jag på att få en jävla massa påskägg från er! ;) Nej men våren är verkligen här nu, balkongdörren står öppen och fågelkvitter från nykläckta ekar i hela lägenheten. Isn't it lovely?

Introduktionen på Biltema gick toppenbra, jag trivs ruggigt bra med både folket och arbetsuppgifterna och jag ser fram emot måndag något grymt mycket! Men så kommer det bli en riktigt kämpig vecka också. Upp tidigt, tidigt på morgonen och hemma sent, väldigt sent på kvällen. Blir nog att sova hos mormor någon natt där. Men ni som känner mig vet att jag älskar att gå all in, och detta är verkligen all in!

Annars sitter jag hemma hos bästaste Evo nu och spelar WoW. Go figure, jag höll mig ifrån det i fyra år men ja, nu sitter jag här igen. Att ett spel kan vara så himla fascinerande egentligen! Sötnöten ska förövrigt åka iväg på jobb nu över helgen och kommer hem lagom till måndag då min monstervecka börjar. Kommer kännas knas nu när jag vant mig vid att inte sova ensam, men det som inte dödar det härdar :)

Du får mig att satsa på nuet och blunda för framtiden. But if it makes me happy, it can't be that bad, right?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar