tisdag, april 05, 2011

Baby, I like it

Förra veckan åkte ju jag och Josie in för att tatuera oss. Tro fan att jag var pissigt nervös när jag satt där i stolen och väntade på att han skulle få ihop alla grejer. Jag var beredd på att det skulle kännas riktigt ordentligt i och med att jag tillslut valde att sätta tatueringen på underarmen. Meeen... det kändes fan ingenting, haha! Var nästan en skön känsla och jag saknade den så fort det var över. Tatueraren var hur grym som helst så honom lär man välja fler gånger ;) Det har gått fem dagar sen jag gjorde tatueringen nu, och jag blir fortfarande påmind varje gång jag råkar se min arm att, just fan, jag är ju tatuerad! Jag är ruggigt nöjd och det ser hur snyggt som helst ut :)

Har näst intill varit inneboende hos en sjuk Evo sedan i onsdags, har varit hur fint som helst! :) Meeen nu måste jag verkligen hem och tvätta (för det är ju så långt också, haha). Städa vore nog bra med. Och träna. Sånt blir det ikväll! Back to reality. Och på måndag drar det igång inne på Biltema i Linköping. Fint värre!

Nahej, dags att gå och sparka på Evo så vi kommer in till Ikano någon gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar