måndag, mars 28, 2011

Turn back!

Jorå, så att... fest i fredags blev det, och festade för resten av våren gjorde jag också, haha. Men det var grymt jävla roligt. Tack för det Evo, Martinsson och Tommie! :) Mycket skratt och alkohol, utgång på Vattenhålet där festen fortsatte. Tummen upp för en toppenkväll! I badly needed it. Måhända en örfil också, Securitas, och fyllesamtal ;) Men det är precis så som det ska vara.

Har gått och blivit lite sjuker, eller snarare förmiddagssjuk för på eftermiddagarna är jag banne mig så gott som frisk! Sitter ute på Travet nu och jobbar men det är hur lugnt som helst och snart dags att dra sig hemåt. Imorrn är det frissan som gäller, får se hur sjuttan jag ser ut när jag kommer tillbaka :)

Jag trivs så jäkla fint. Älskar att få skratta var och varannan minut. Att kunna få en blick med glimten i ögat som får det att pirra inom mig, som säger att jag är omtyckt tillbaka. Och det är just det som skrämmer mig så oehört mycket. Sist jag hade den här känslan... ja, den perioden har helt enkelt satt sina spår i mig. Därför blinkar alla varningssignaler som möjligen finns framför ögonen på mig och varningssirenerna är på högre än någonsin. Stoppskyltar, u-sväng, avfart. You name it. Men fan, det är ju precis det här jag har jagat efter så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar