lördag, mars 12, 2011

Hey, I'm a believer..

För tre veckor sedan kom jag och Josie hem efter jobbet mitt i natten och la oss i min säng. Där och då insåg vi att japp, we've hit the hard rock bottom. Det var en jävligt tuff natt och dag därpå, men vi visste att det fanns bara en väg därifrån - och det var uppåt.

Mycket har hänt sedan dess, och mycket försiggår ständigt i mitt huvud. Men fan, igår hade jag den bästa dagen på länge! Vaknade utvilad med en fin flimt, åkte ner till stan för lunch med mamma. Träffa pappa en sväng, sen hem igen för en riktigt trevlig fika som snart ska göras om. Var effektiv hemma innan jag gick över till Lise-Lotte för att fika igen och gosa med sötungen Dewin, med honom kan man bara inte vara på dåligt humör. Under tiden där fick jag en underbar nyhet (jag vill inte ta ut något i förskott), men i med största sannolikhet har jag fått jobb på nya Biltema i Motala! Så jävla awesome! Sedan åkte jag hemåt igen för ytterligare en skön fika med behövligt prat innan jag begav mig iväg på ov-jobb, där jag även där i efterhand fick grymt fina nyheter. Mm, jag behöver nog inte oroa mig för att jag kommer vara sysslolös i sommar... fan, det börjar ju låta som mig igen! :D

I knew I wouldn't forget you, 
and so I went and let you blow my mind 
I knew when we collided, 
you're the one I have decided who's one of my kind 


Dags att laga till lite mat, även om jag har noll matlust, och sedan tagga till inför croupierjobb på Vattenhålet ikväll :) Och hörrni, jag tror jag sakta men säkert börjar återfå kontrollen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar