tisdag, mars 22, 2011

Back on track!

Fy fan vad skönt det är att känna att man börjar hitta sitt rätta element igen. Har varit ur spel ända sedan i oktober men nu, nu har jag hittat den där stigen som leder tillbaka till rätt väg! :)

Förövrigt kan jag ju meddela att jag lär vara rik redan på midsommar. Största skatteåterbäringen jag fått tillbaka hittills, SCORE! En massa jobb trillar också in och ja, jag börjar känna igen mig själv igen (vänta till i sommaren när jag jobbar arslet av mig och det enda jag vill är att vara ledig...)

Sitter hemma hos Evo och diskar(?!), jag vet i fan hur fan vi kom fram till detta igårkväll men jaja, jag kan bjuda på det (någon måste ju ta hand om karln!). Håller på att värma lite sparrissoppa som jag snart ska stoppa i magen också, nomnom! Har kommit in i en icke-lust-att-äta-någonting-period igen, så soppa funkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar