torsdag, mars 17, 2011

I'm gonna get there

Jag gillar det här med fika, och att ha en massa folk springandes här. Det är ju lustigt egentligen, när jag och Josie inte hade kaffe hemma, då var det inte en jävel som var här på fika. Men nu den senaste veckan vet jag inte hur många som sprungit här! Så ja, nu är det officiellt: jag och Josie har kaffe hemma, så kom hit för guds skull och roa mig! ;)

Sedan snöar det idag. Well, man är väl rätt dum om man inte trodde att det skulle komma mer snö innan våren är här. Men nu hoppas vi på att det är sista gången, va? Jag längtar till våren och sommaren något så gud (som jag gör varje år vid den här tiden), men den här gången skrämmer det mig också. Jag har helt enkelt någonting dyrbart som jag inte vill förlora.

Jag vet fortfarande inte riktigt vad det är med mig. Jag är ur balans och även om jag sakta men säkert hittar fotfäste igen stör det mig att jag tillåter mig själv att komma ur spel. Det är inte okej. Samtidigt vet jag att jag snart kommer minnas tillbaka och tycka att jag hade det förjävla bra, för det har jag. Men allt som hänt sedan i somras har ändå påverkat mig mer än vad jag kunnat ana och än har jag inte hittat tillbaka till mig själv. Det gör mig förbannad att jag inte njuter mer av vad jag har just nu. Men vet ni? Det ska vi ändra på, från och med nu. No more negativa tankar, oro, misstänksamhet. Nu gör vi på att vara naiva, men ack så lyckliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar