torsdag, mars 24, 2011

Framtiden är nära, väldigt nära

Jag ser verkligen fram emot de kommande sju dagarna! Om exakt en vecka kommer jag sitta nytatuerad (tog bara sju år att göra slag i saken), om fem dagar kommer jag att vara nyfriserad (det är på tiden om jag säger så) om 48 timmar jobbar jag nere i Tranås och om 24 timmar är jag kalas och leker skallbagge med Evo. Jag är jäkligt taggad!

Anledningen till att jag ska vara kalas just imorrn? Well, i april har jag 8(!) ordningsvaktspass och jag lär nog klämma in två croupierpass med. Den 11:e drar jobbet på Biltema igång och sedan är det full fart. Med andra ord vet jag inte hur länge det dröjer innan jag ens kan fundera på om jag har möjlighet att festa :P So tomorrow it is och då går vi all in!

Annars spenderade jag natten hos Hannah varvid vi tog årets Ben & Jerry-oskuld. Innan jag åkte till Linköping behövde jag tvätta, men det ordnade upp sig då jag i stället köpte sex par trosor :P Så vi klarar oss till måndag i alla fall.... Nehej, dags att få sin skönhetssömn(?).

Att vakna på natten och veta att man inte är ensam. Att känna någon annans andetag, någon annans värme. Att inte vilja röra sig för att man är orolig för att väcka honom. Enda gången på dygnet då allting är lugnt och man känner sig trygg. Just där vill jag stanna, för jag vet att snarare än vad jag tror kommer dessa stunder enbart finnas kvar som minnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar