lördag, april 16, 2011

Grym spelning av Hoffmaestro!

Jobbade nere på Parkhallen i Tranås igår och som vanligt levererade Hoffmaestro en grym show! Mm, tänk om det kunde vara sånt röj på alla spelningar. Väldigt lugn kväll annars som avslutades på McDonalds med en jäkla massa skratt :)

Har dumpat katterna hemma hos mamma och Josies mamma, vi kommer ju vara iväg hela nästa vecka så bättre att de har lite sällskap och folk som kan gosa med dom. Plus att vi kanske hinner röja upp här lite grann. Jag skulle nog inte kunna leva utan husdjur men fan vad dom stökar ner! Är ju fullkomligt omöjligt att ha ett rent hem.

Har dessutom fått ner alla mina vinterkläder till källaren och fått upp mina sommarskor. Nöjd!

Tro det eller ej, men det känns som att jag börjar hitta balansen på den där jäkla tunna linan som kallas för livet. Jag känner mig betydligt lugnare, gladare, tryggare, och jag är så jävla tacksam för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar