torsdag, juli 26, 2007

Sjukling

Bah, är sjuk.. men egentligen ska jag inte klaga, var 10 gånger mer sjuk igår. Feber och ont i hela kroppen, alldeles perfekt. Fick ta en Panodil, 1000 gr innan jag gick till jobbet, och ta mig tusan vad bra de funkar! Kände mig nästan normal där på kvällen.

Jobbar för 7:e kvällen på raken ikväll, och lite segt börjar det bli, och det hjälper som sagt inte att man har feber heller. Iofs så börjar jag redan klockan 4 idag, ska servera fram till klockan 22 innan jag ställer mig i garderoben. Blir nog att knapra Panodil hela eftermiddagen och kvällen.. Aaaah, att man ska vara så varm hela tiden då!

Nej, nu ska jag ta och bränna en skiva till jobbet, de hade tydligen tröttnat på skivan därnere som går om och om igen.. jag kan nästan förstå dem :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar