måndag, juli 23, 2007

You really got me now..

3 avklarade, 6 kvar.. Ja, jobbkvällar alltså. I lördags var det verkligen fullpackat med folk, igår var det knappt någon. Fick t.o.m. gå hem en halvtimme tidigare för att alla hade gått hem. Å andra sidan så var det söndag också, skönt att komma hem lite tidigare.

Nackdelen med att jobba på en krog, för min del, är att dagarna blir lite bortkastade. När jag jobbat till två på natten sover jag till 11 dagen efter, sedan väntar jag bara på att få gå på vid 21 igen. Fråga mig inte varför, men det känns inte som om det är någon idé att hitta på något. Lite surt.. kanske skulle försöka att göra något vettigt idag, vilket jag troligen inte kommer att göra ändå.

När man kröp ner till sängs igår hade man en liten pirrande känsla i magen.. inte för att jag hoppas mer nu, utan bara för att han gav mig något som jag saknat under flera månader. Jag tror att jag inte längre absolut måste veta var jag har honom eller hur han tänker, det är faktiskt så mycket enklare att bara vara.

Känns som om jag börjar känna lite press.. eller inte press men, ja jag vet inte hur jag ska förklara. Jag vill flytta till min nya lägenhet, allt står klart därborta. Däremot kan (vill) jag inte flytta förrän jag fått mitt bredband och min digitalbox från Telia. Förhoppningsvis kommer det i veckan, förhoppningsvis.. bah, allt är inte som det ska vara i mitt huvud just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar