söndag, augusti 05, 2007

Ingen dator!

Oh mah gad, ingen dator på två veckor!

Haha, nej, jag kommer nog faktiskt att klara mig rätt bra. Högtalarna på min bärbara är paj, don't ask me why.. och det funkade inte med att installera nya drivrutiner. Så de hämtar den imorrn, klockan 9 på morgonen (självklart ska man inte få sova), och kör den enda till Växsjö(!?) av någon anledning för att fixa den där. Det ska tydligen ta 5-10 arbetsdagar så jag blir helt utan dator. Men men, jag har en maaaassa saker att fixa här i min nya lägenheten, typ sjuttioelva påsar att packa upp. Och så har jag ju mina 27 nya kanaler på tv:n som jag måste kolla in, haha! :D Ska jag vara ärlig är jag redan fastklistrad.. kollar just nu på någon spök-grej. Ja, jag tror på andar och sådant, men jag ska erkänna att många sådana program på tv:n är skit (även det jag kollar på just nu).

Lite skrämmande är att när jag får tillbaka min dator är det dags för universitetet, eller så har jag t.o.m. redan börjat. Nolle-P, dags att åter igen vara minst!

Som inom parantes kan jag säga att saker ser bättre ut.. och vid den tiden då jag får tillbaka min dator borde det mesta ha lugnat ner sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar