onsdag, augusti 29, 2007

Long time, no see!

ÄNTLIGEN har jag en dator igen! Ja, en dator, inte min dator. Jag vet, det är helt sjukt, men tacka gudarna för Expert. Utan dem skulle inte jag klara av deadlinen som jag har till på måndag, vilket innebär att jag missar poäng.

Det är så galet mycket som har hänt de här 3 långa veckorna, det är helt otroligt! Stress, press, ångest, oro, glädje, fylla, lycka, trötthet, ilska - you name it, jag har känt det. Självklart har det blivit lite flirt också, men (kanske inte så förvånande) så ringde min alldeles speciella ordningsvakt igårkväll och fick snurr på mina tankar igen. Lite ironiskt att han alltid lyckas tajma in det så väl.

Nej, just nu hinner jag inte skriva mer, har en hel del att göra. Jag kommer in ikväll igen, och då kommer också den långa och detaljerade versionen. Du bestämmer själv om du ska läsa det eller inte, men jag kommer i vilket fall skriva ner det, för någonstans måste man få ventilera allt man känner, tänker och tycker. Jag mår helt enkelt bra av det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar