torsdag, augusti 30, 2007

It's freezin'!

Galet nog så har jag alldeles nyss invigt min vinterjacka. Sinnessjukt, jag vet, men förbannat nödvändigt! Helt otroligt att det kan få vara så här kallt den 30:e augusti. Visserligen ville jag ha höst, men det här är ju löjligt!

Såå.. imorgon gäller det, finsittningen. Finklädd ska man vara, tre rätters middag. Härligt! Däremot kommer jag att frysa ihjäl på kvällen, men det är ett senare problem. Man kan alltid värma sig med lite alkohol, och förhoppningsvis en karl!

Måste passa på att tacka Sebastian som sätter sig i bilen imorrn natt och kommer och hämtar mig :) Utan honom hade jag inte kommit hem.

Förövrigt så blev man väckt av att någon, inga namn nämnda, inatt på fyllan fick för sig att ringa mig 03.00. Pigg som man är vid den tiden på natten får jag för mig att det är mitt alarm som går på och jag kan ju absolut inte väcka de andra som sover så jag gömmer mobilen under kudden. Lite småkomiskt med tanke på att jag bor själv och inte en jävel förutom jag finns i lägenheten.

Nej, nu ska jag hitta på något annat. Typ.. surfa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar