måndag, september 03, 2007

Gott minne..

..har man inte. Jag skulle ju berätta om förra helgen, haha. Det får bli en snabb sammanfattning! Eller jag minns faktiskt inte ens vad det var som jag skulle berätta.. jag vet att jag skulle skriva att ordningsvakten fick dra batong (och faktiskt använda den), trubaduren var kass och jag var ute. Men jag minns faktiskt inte hela sammanhanget.. jaja, vi får strunta i det.

Kom på att jag även glömt vad jag över huvudtaget kom in för att skriva... hmm... klockan är nog alldeles för mycket för mig kanske. Jaa, jag jobbade igår... allt var kaos (som vanligt).

Just det! Vi hade ju finsittningen i fredags, och det var skoj. Inte superskoj, men skoj. God mat, mycket skratt på själva sittningen med mycket spex. Blev tårögd när Fanny höll sitt tal, haha (ja, jag är känslig). Vi alla gick ut på Hugo sen, gick in bakvägen = betydligt billigare entré. Annars så har jag bestämt mig för att det är lugnt nu, på alla fronter. Det blir helt enkelt bäst så.

Nej, nu ska jag nog sova. Får skriva något vettigare imorrn, eller något.

Good night!

2 kommentarer:

  1. Fullständigt onödigt, dina osammanhängande inlägg är mkt roligare ;P

    SvaraRadera
  2. Hahaha, du tycker det va? ;) Men så vet du ju hur jag är också :D Du är förresten kass på att svara på msn *pikar* Är du pepp på filmkväll eller?

    SvaraRadera