måndag, september 10, 2007

Cirkus

Var på cirkus Maximum med mor min, har inte varit på det på minst 10 år. Var riktigt trevligt! Fick förövrigt en beundrare som satt framför mig, men det slutade med att han satt bredvid mig och höll mig på låret. Han var riktigt, riktigt söt, och så ville han pussa mig på kinden. Han hette Simon och var 6 år :D Potentiell framtida pojkvän? Haha, kanske inte. Men fler killar borde vara som honom.

Imorrn är jag ledig, yeeey. Eller ledig och ledig, men har inga föreläsningar. Har rätt mycket att göra ändå. Ringa Vårdcentralen så jag kan allergitesta mig, ringa Expert och säga att de kan hämta sin dator, gå till Apoteket och köpa vitaminer till mitt hår så jag inte blir flintis. Sen måste jag sortera min megahög med kläder och tvätta. Sen måste jag skicka i väg 2-3 mail, och sen måste jag slänga in korten och sortera dem plus lite musik. Just ja, jag måste hitta min iPod också så jag kan ha den på tåget. Spännande, eller hur? ;)

  • Hannah, jag håller tummarna för dig imorrn!

Musik är helt enkelt mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar