söndag, september 09, 2007

Kvällens

Mm, kriminalserier är så bra! Har precis kollat på Cold Case, sitter och kolla på CSI nu.

Börjar klockan 13 imorrn, det är alldeles lagom! :D Eller 13 och 13, 13.15 blir det ju egentligen med den akademiska kvarten.

Jag tappar grymt mycket hår.. det är sinnessjukt. Jag måste till Apoteket på tisdag, då jag förövrigt är ledig, och köpa vitaminer. Så måste jag ringa Vårdcentralen med och allergitesta mig.

Åter igen skulle jag skriva om något, men tro fanken att jag inte kommer ihåg det.... (ingen kommentar, Hannah ;) )

Träffade på ett gammalt ex-kex på jobbet igår. Var riktigt skoj att prata gamla minnen. Tiden går så grymt fort, och ibland önskar jag att jag var 14 igen (ja, jag gör faktiskt det). Då hade man tagit tillvara på tiden mer, och framför allt kunna gjort saker annorlunda.. dammit, tänk om man kunnat det. Jag vet exakt vad jag hade gjort annorlunda... I still haven't forgot.

Den 28 oktober blir det förhoppningsvis Ladies Night med Cindy & Josie. Skulle vara ruggigt skoj!

Imorrn blir det cirkus Maximum med mams. Hon har ju vunnit biljetter. Det ska faktiskt bli skoj, kan inte minnas sist jag var på cirkus.

Blä så täpp jag är...

1 kommentar:

  1. Ha! Jag är inte ensam om att tappa hår ;P
    Ladies Night förra året var för övrigt grymt roligt, så satsa på det!

    SvaraRadera