måndag, september 03, 2007

Tankar

Jag har börjat märka att Nolle-P är över nu. Det är inga galna påhitt på eftermiddagarna längre, det är ingen fylla på kvällarna längre. Det var stressigt just då att hinna med både skola och alla roliga aktiviteter, men det var fan i mig så mycket värt det! Alla sjukt underbara människor man lärt känna under två veckor, alla sjukt underbara generaler som gjort Nolle-P möjligt, ja jag vet inte ord.. det har varit så himla kul!

Känns lite ensamt här hemma nu, har haft mina 3 älsklingar hemma i helgen (mina katter). Har saknat dem så galet sen jag flyttade hit, men nu är de hos mamma igen. Att man kan älska djur så mycket! Men det blir en del av familjen de också.

Jag tror jag är lite kelen ikväll.. var sådan där tyst åska ute förut. Allt var mörkt och tyst men man såg blixtarna på långt håll. Jag vet inte varför men jag blir så påverkad av åska. Så fort jag hör eller ser det vill jag ha någon nära. Å andra sidan är jag en väldigt kelen person av mig.. finns nästan inget bättre än att bara ligga och hålla om nån som man känner sig trygg hos.

På onsdag är det Kalasmottagningen i Cloetta Center som gäller. I morse var jag opepp, men nu är jag pepp som fan! Fråga mig inte varför, jag har inte en aning men nu är det i alla fall så. Hoppas på att det blir en lyckad kväll.

Nej, det börjar dra sig mot att sova.. tapetseraren kommer till mig imorrn så måste trycka ihop alla mina möbler på något sätt så att han får plats, hur nu det ska gå med tanke på att jag själv knappt får plats när saker står där de faktiskt ska stå. Hoppas tapetseraren är kreativ så att han kommer på något bra sätt att komma runt mina saker, haha!

Min dator ser jag förövrigt fortfarande inte skymten av. Mer än en månad har de haft den, skickade in den för att ljudkortet var trasigt, men nu är det "tydligen" fel på något annat kort också. Jag lovar att det är de idioterna där nere som haft sönder det! Nu tror de i alla fall att jag ska få datorn på torsdag. Mm just det, skulle fått den för 3 veckor sedan. Har hört det där några gånger nu.

Nej, dags att krypa ner kanske.. eller snart i alla fall. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar