söndag, september 16, 2007

Ännu en gång..

..har man fastnat på en hemsida på Internet. Denna gång är det http://www.facebook.com/ som fått mig fastklistrad.

..har man fått ett sms som får en att fundera. Man hör saker från personer, men något helt annan av personen i fråga. Jag kan inte rå för det, men hjärtat slår ett extra slag.

..är man uppe alldeles försent. Å andra sidan börjar jag inte förrän 2 imorrn så jag överlever nog att gå upp i morgonbitti.

..har jag inte hunnit plocka i ordning allt i lägenheten som jag tänkt göra. Men men, jag har 2 veckor på mig innan det ska vara klart.

..har jag enbart skrivit om en drös med ointressanta saker. Men vad förväntar ni er? Det är ju min blogg det handlar om ;)

1 kommentar:

  1. Facebook är klart beroendeframkallande, men det är kul :D Förresten är jag lite avis på din fina rosa iPod! ;P

    SvaraRadera