torsdag, september 20, 2007

Hannah på besök...

...och det säger väl allt om hur kvällen kommer att sluta? Inga censurer här inte! (Hannah klagar redan på hur jag stavar)

Hittills har jag spanat in en röv och blivit erbjuden att bita i den.. ja, just det. BITA! Vi har också bakat en snickerskaka... som jag brände chokladen till. Ja, BRÄNDE! I micron var det också... det blev en svart, skrynklig fläck på vår choklad (??!!). Missade att ta kort på det tyvärr... men lyckas med det förr har jag inte :P

Just nu sitter vi här och dricker cider.. (jag kan inte rå för att vi inte kommer in på systemet). Men det funkar väldigt bra.. länge sedan man drack lätt(?)cider.

Imorrn ska man på förhör hos polisen.. eller polkagrisen. Mjaaahapp?

Nej, nu ska vi skriva en lista på vad vi haft för oss för dumheter genom åren. Iofs kommer vi inte att börja skriva på den förrän 12 inatt om jag känner oss rätt, men jag kan ju försöka iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar